Nowy projekt tras rowerowych

W końcu maja zakończyłem realizację mojego nowego projektu pod nazwą „Wszystkie drogi prowadzą na Łysą Górę”. Praca nad nim trwała ponad tydzień. Oddaję w Wasze ręce mini przewodnik, który pomoże (mam taką nadzieję) w dotarciu do mojego ulubionego ośrodka sportów letnich i zimowych różnymi drogami (wybrałem sześć). Pokazuję w nim trasy uzyskane w wyniku używania GPS (przedstawiam swój ślad, czyli log przebytej trasy). Do dokładnej mapy dołączam krótkie opisy i zdjęcia, które ilustrują poszczególne wycieczki. Wszystkie trasy zapisałem na mapie głównej, ale na każdej podstronie projektu znajdują się odnośniki do poszczególnych dróg prowadzących na Łysą Górę ze wszystkich czterech stron świata :). Na marginesie dodam, że być może w przyszłości wpiszę jeszcze jedną (siódmą drogę). W artykule z dnia 13 kwietnia 2016 roku wspomniałem o trasie Jelenia Góra – Łysa Góra (z możliwym łącznikiem Góra Szybowcowa – Łysa Góra). Przed laty planowano wytyczyć szlak przebiegający przez szczyt Łysej Góry, przedsięwzięcia tego nie udało się wtedy zrealizować, z uwagi na brak zgody właścicieli terenów. Wczesną wiosną sugerowałem obecnemu kierownictwu Łysej Góry pochylenie się nad tym tematem i powrotem do dyskusji i ewentualnego wdrożenia projektu naszych marzeń. Na zakończenie dodam, że niniejszy mini przewodnik powstał z pasji do wędrowania i nie ma nic wspólnego z komercyjną działalnością. Zapraszam do jechania moim śladem :).



Czytaj więcej >>