Kotlina Jeleniogórska - Krajobrazy

Zapraszam do obejrzenia nowego filmu o Kotlinie Jeleniogórskiej. Krajobrazy - to po prostu moje filmowe spojrzenie na małą ojczyznę. Starałem się pokazać ją od najlepszej strony. Szukając ładnych ujęć, wdrapywałem się piechotą na wzniesienia górujące nad Jelenią Górą, jeździłem rowerem ulicami Jelonki i Cieplic. Wspiąłem się aż na Chojnik i do Czarnego Kotła Jagniątkowskiego, aby pokazać kotlinę z góry - prawie z lotu ptaka. Przed wyjazdem patrzyłem w niebo i czekałem na słońce. Od dobrego oświetlenia zależy powodzenie zdjęć. W sumie realizacja tego krótkiego filmu (8 minut projekcji) trwała ponad miesiąc. Swoją wędrówkę z kamerą rozpoczynam w Jeleniej Górze. Chcąc podkreślić fakt, że miasto nasze jest bazą wypadową w cztery pasma górskie: Karkonosze, Góry Izerskie, Rudawy Janowickie i Góry Kaczawskie. Końcówka filmu to obrazki z Łomnicy i Wojanowa. Jest ona niejako zwiastunem do planowanego zamierzenia filmowego o Dolinie Pałaców i Ogrodów.