Zakończyłem prowadzenie strony JTF

Z uwagi na konieczność poświęcenia większej ilości czasu mojej pracy zawodowej, kończę aktualizowanie strony JTF. Prowadziłem ją przez cztery lata (zaprojektowana była przeze mnie i wykonana w czynie społecznym na rzecz JTF). Będzie ona jednak ona dostępna w internecie w dotychczasowym kształcie. Zapraszam do przeglądania jej zawartości (działy: Historia, Działalność, Członkowie, Galeria...). Artykuł "Zaproszenie", który także w jakiś sposób tłumaczy moją decyzję.

Nastąpiła zmiana adresu (i domeny) strony Jeleniogórskiego Towarzystwa Fotograficznego. Prowadzenia serwisu naszego Towarzystwa podjął się Piotr Henryk Garbat. Całkowita zmiana wyglądu strony nastąpiła błyskawicznie w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Współredagują ją Tadeusz Biłozor i Jan Foremny. Jak ustalono, zostaną w niej wykorzystane galerie, które tworzyłem i publikowałem na starejstronie.


Adres archiwalnej strony JTF - http://www.razmuch.republika.pl/index_jtf.html
Adres nowej strony - http://www.jtf.com.pl

Nowa strona

Stara strona