Wyprawa rowerowa Świnoujście 2012

Lasy, łąki i Nysa... Wyprawa rowerowa nad morze. W pierwszą stronę cały czas idealnie równą drogą rowerową... Ale zacznijmy od początku. Pamiętacie - pisałem w zeszłym roku o mojej wycieczce z Goerlitz do Jeleniej Góry przez Łużyce? Jechałem fragmentem tej słynnej magistrali rowerowej Oder-Neiße-Radweg. Fotografowałem chałupy łużyckie - patrz relacja na mojej stronie pt.: 'Wędrówki z aparatem w plecaku'.  Już wtedy pomyślałem o pokonaniu tej trasy aż do niemieckiego Ahlbeck. Teraz nastąpiła realizacja tego pomysłu. Jestem w trakcie podróży rowerowej Jelenia Góra -Świnoujście - Jelenia Góra. Pokonałem Ten RADWEG! Po tym wyczynie ;-) zafundowałem sobie 4 dni przerwy. Chodzę po Świnoujściu i brzegiem morza. Powrót -wyjazd nastąpi pojutrze. Będę jechał już po polskiej stronie. Wyprawę relacjonuję na bieżąco na moim Facebooku. Na blogu pełna relacja ukaże się po moim powrocie do domu za kilka dni.

Do tej pory przejechałem:

Etap I - Jelenia Góra - Łysa Góra - Wleń - Lubomierz - Lubań - Zgorzelec - Rothenburg - Perchen - 150 km.

Etap II - Perchen - Bad Muskau - Lausitz - Guben (nocleg w Gubinie) - 85 km.

Etap III - Guben - Ratzdorf - Eisenhüttenstadt - Frankfurt (Słubice) - Kostrzyń nad Odrą - 115 km.

Etap IV - Kostrzyń nad Odrą - Hohenwutzen - Schwedt - Mescherin - 128 km.

Etap V - Mescherin - Penkun - Löcknitz - Rieth - 95 km.

Etap VI - Rieth - Ueckermünde - Anklam - Usedom - Korswandt - Seebad Ahlbeck - Świnoujście - 116 km.

A więc do tej pory przejechałem 689 km.